رتبه صفحه یا (Page Rank) به فناوری گفته می‌شود که بر پایه آن موتورهای جستجویی همچون گوگل وب‌ سایت هایی که به هدف جستجوگر نزدیکترند را در رده‌های بالاتری نسبت به دیگران قرار می‌دهد.

1

با این روش کاربرانی که کلمه ویژه‌ای را جستجو می‌کنند می‌توانند ابتدا وب سایت هایی رو ببینند که هم به خواسته آنها نزدیکتر است و هم بازدید بیشتری داشته‌اند.

البته به جز گوگل شرکت‌های دیگری هم به رتبه دهی سایتها می‌پردازند، که یکی از آنها الکسا یک سایت معتبر بین‌المللی و دارای نمودار رتبه جهانی برای سایت‌ها می‌باشد و الگوریتم بالا بردن رتبه سایت‌ها را بر اساس تعداد درست بازدید کنندگان انجام می‌دهد. این رتبه بندی شماره‌ای بین 1 تا چندین میلیون می‌باشد و هر چه این شماره به 1 نزدیکتر باشد رتبه وبسایت شما بالاتر است.

2

نرم افزاری که قصد معرفی اون رو دارم یک نرم افزار افرایش بازدید واقعی از وب سایت است به طوری که به محض قرار دادن لینک وب سایت خود در داخل نرم افزار به سرعت متوجه بالا رفتن آمار بازدید از سایت یا وبلاگ خواهید شد.

این برنامه با در اختیار داشتن آی پی پروکسی های بسیار و با استفاده از اونها (از طریق سرچ کلمات کلیدی از داخل گوگل که داخل نرم افزار بهش میدید!) به سایت یا وبلاگ شما در طول روز به طور مستمر سر میزنه و همین امر موجب میشه که رتبه سایت شما به طور چشم گیری بالا بره.

3

این رو هم اضافه کنم که عده ای از دوستان با تغییر آیتم های این نرم افزار به فارسی و عوض کردن نام نرم افزار (همچون Heavy Traffic و...) دستکاری های سودجویانه هم در قسمت کدها یا سورس اصلی برنامه انجام داده اند. این در صورتی هست که برنامه من سورس اصلی (Source) انگلیسی زبان نرم افزار هست و هیچ دستکاری اضافی درون اون صورت نگرفته.

4

پس از خرید این نرم افزار، یک نرم افزار دیگر با کارایی های بسیار، که شامل مجموعه ای منحصر به فرد برای بهبود ساختار سایت می باشد و توسط آن می توانید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید، به رایگان به شما هدیه داده خواهد شد.

در توضیح این هدیه کوچک:

  • تجزیه و تحلیل موتور های جستجو به منظور تعیین ضوابط و ملاک های رتبه بندی سایت شما
  • پیدا کردن کلمات کلیدی جدید و امیدوار کننده در ماژول کلمات کلیدی
  • ایجاد اسناد HTML بهینه سازی شده
  • مشاهده تمام سایت های لینک دهنده به سایت شما
  • تولید گزارش ها و آمارهای دقیق با آرم و فرمت مورد نظر شما
  • بهبود موقعیت وب سایت شما با تبادل لینک
  • دستیابی به رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو
  • اندازه گیری رتبه سایت با دقت 100%
  • مقایسه موقعیت سایت شما با موقعیت سایت های رقیب
  • اطلاع از اینکه چه حوزه هایی از سایت شما در حال حاضر بهینه سازی شده و چه بخش هایی نیاز به بهبود بیشتر دارند

 

برای نرم افزار اصلی یک کلیپ آموزشی هم تهیه شده تا از تمام جزئیات و تنظیمات نرم افزار بتونید به موثرترین شیوه ممکن استفاده کنید.

 

پسورد فایل فشرده بالا پس از پرداخت هزینه بصورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال میشود.

همچنین اگر سوال یا پیشنهادی دارید می توانید از قسمت ثبت نظرات یا تماس با من در بالای همین صفحه استفاده کنید.

 

قیمت: ۵,۰۰۰ تومان

* نام و نام خانوادگی

* آدرس ایمیل (پسورد به این آدرس ارسال خواهد شد)

 


تاریخ ارسال:   ۲۷ آبان ۹۴