هر کدوم از ماها تقریبا هر روز که میگذره زمان زیادی رو پشت کامیپوترها مون یا با استفاده از تبلت و گوشی ها مون مشغول وب گردی هستیم.

1

شاید در روز سایت های زیادی رو سر بزنیم. سایتای خبری، شبکه های اجتماعی، چک کردن ایمیل هامون، کارای بانکی و کلی کاری دیگه.

بی شک یکی از سایت هایی که همگی میشناسیم و مقداری از وقتمون رو هم در اون سپری میکنیم سایت یوتیوب هست. سایتی که هزاران که نه میلیون ها آدم فیلمهاشو میبینن و یا درش آپلود میکنن.

ولی متاسفانه این امکان واسه ما ایرانی ها کم رنگ تر از سایر مردمان دنیاست. چرا؟ چون همچین سایتی فیلتره!

وقتی اسم فیلتر و سایت فیلتر شده میاد بی تردید فکر همه میره طرف نرم افزارای فیلترشکن یا هر روشی که بتونن از این سد گذر کنن.

2

خب YouTube هم از این قائده مستثنی نیست. واسه دیدن فیلمها و کلیپ ها این شبکه اجتماعی بزرگ بی شک نیاز به راهی برای عبور از سد فیلترینگ احساس میشه. اما آیا با این وضعیت موجود برای نرم افزارهای فیلترشکن و سرعت بعضا بسیار پایینشون آیا میتونید حتی کم کیفیت ترین کلیپی رو روی یوتیوب بدون قطعی ببینید؟

مسلما نه...

با همه این اوصاف امروز قصد دارم روشی رو بهتون یاد بدم که هر موقع اراده کردید و خواستین فیلمی روی این سایت ببینید، بتونید با هر کیفیت و اندازه ای به راحتی دانلودش کنید و بعد به تماشای اون بنشینید.

در این کلیپ آموزشی تمامی مراحل و جزئیات کار گفته شده (البته بصورت بسیار ساده و فقط با چند کلیک)

 

پسورد فایل فشرده بالا پس از پرداخت هزینه بصورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال میشود.

همچنین اگر سوال یا پیشنهادی دارید می توانید از قسمت ثبت نظرات یا تماس با من در بالای همین صفحه استفاده کنید.

 

قیمت: ۳,۰۰۰ تومان

* نام و نام خانوادگی

* آدرس ایمیل (پسورد به این آدرس ارسال خواهد شد)

 


تاریخ ارسال:   ۲۵ آبان ۹۴