مجموعه ویدویی English Today را می توان بزرگترین سری ویدویی آموزش زبان انگلیسی دانست که تا به حال تولید شده است. مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Today متشکل از منابع مطالعاتی متنوع زبان انگلیسی از قبیل فایل های آموزشی ویدویی، فیلم های کوتاه، فایل های صوتی و فایل های PDF می باشد.

این مجموعه از سوی کمپانی ETS در شش سطح از کاملا مقدماتی تا کاملا پیشرفته می باشد. (توضیحات سطوح درادامه مطلب) شما در این مجموعه هر آنچه که برای یادگیری زبان انگلیسی نیاز است را فرا خواهید گرفت. همچنین این مجموعه توسط موسسه ETS به عنوان یکی از معتبرترین روش های آموزشی جهت آمادگی در آزمون تافل انتخاب شده و استفاده از آن برای دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان را دارند و حتی کسانی که برای کار و تجارت به کشورهای خارجی سفر می کنند، بسیار مفید خواهد بود.

فایل های ویدویی English Today ویژگی داستانی دارند، بدین صورت که در سیر روند یک داستان، زبان انگلیسی آموزش داده می شود. پس از نمایش فیلم در بازه های زمانی متفاوت، مدرس مربوطه به جملات مهم و همچنین نکات گرامری اشاره می کند. همچنین برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی، مصاحبه هایی با افراد مختلف تنظیم شده که یادگیری زبان را تسریع خواهد بخشید. هریک از دروس این مجموعه بر روی یک موضوع خاص زندگی از قبیل آداب معاشرت، خرید، آب و هوا و ... تمرکز خواهد داشت.

علاوه بر فایل های ویدویی فایل های صوتی تمامی مکالمات هر درس نیز در DVD ها گنجانده شده است. این امر به زبان آموزان کمک می کند تا با استفاده از فایل های صوتی به مرور درس ها در تاکسی، اتوبوس و ... بپردازند. همچنین فایل های PDF این مجموعه نیز به صورت مجزا در هر دیسک قرار دارد که با تمرین ها و توضیحات تکمیلی به تثبیت یادگیری زبان انگلیسی کمک خواهد نمود.

به طور کلی روش English Today به این گونه است که ابتدا فایل های تصویری را مشاهده می کنید، سپس به کمک فایل های صوتی درس را مرور کرده و در نهایت به تمرین های موجود در فایل های PDF پاسخ می دهید.

 1

 آموزش های این دوره به ۶ مرحله مختلف تقسیم می شود:

DVD یک تا چهار : Beginner

اگر آشنایی شما با زبان انگلیسی تنها در حد شناختن حروف الفبا و فعل ها و کلمات رایج انگلیسی نظیر Hello ، GoodBye ، Good Morning و... است شما در این سطح قرار می گیرید.

DVD پنج تا هشت : Elementary

افرادی که در این سطح قرار می گیرند تنها دایره لغات و افعالی که می شناسند کمی گسترده تر از افراد Beginner است. در این سطح شما هنوز معنای بسیاری از کلمات را نمی دانید و توانایی خواندن نوشتن و یا درک گفتار را ندارید. در این سطح شما با کلمات و افعال رایج آشنائید و تا حدودی قوائد زبان انگلیسی را می شناسید و می توانید متون خیلی ساده انگلیسی را به کمک دیکشنری بخوانید. ولی هنوز توانای صحبت کردن و یا درک گفتار را ندارید.

DVD نه تا دوازده : Lower

افراد در این سطح می توانند به سختی انگلیسی صحبت کنند و مفهوم خود را برسانند. همینطور می توانند منظور تقریبی طرف مقابل در مکالمه را متوجه شوند. ولی هنوز تسلط کامل و لازم به زبان انگلیسی را ندارند.

DVD سیزده تا هفده : Upper

در این سطح پیشرفت قابل توجهی داشتید و می توانید متون انگلیسی را با کمی کمک گرفتن از دیکشنری بخوانید. ۷۰ درصد معنای فیلم ها و موزیک های انگلیسی را بفهمید و تا حدود نسبتا قابل قبولی به زبان انگلیسی صحبت کنید.

DVD هجده تا بیست و دو : Advanced

شما در این سطح یک زبان آموز حرفه ای هستید که هیچ مشکلی در گفتگو و مطالعه به زبان انگلیسی ندارید. با اکثر افعال و قواعد رایج آشنائید و می توانید به خوبی با افراد انگلیسی زبان تعامل برقرار کنید و معنای فیلم ها و موزیک های انگلیسی را بفهمید.

DVD بیست و سه تا بیست و شش : Business

در این سطح شما اصول و قواعد مورد نیاز برای برقراری ارتباط های کاری و تجاری را فرا خواهید گرفت.

 

این پکیج در 26 دی وی دی و بالغ بر 60 گیگابایت میباشد و با قیمت "فقط بیست و نه هزار تومان" با احتساب هزینه پست ارسالی (کمترین قیمت ممکن) به فروش میرسد.

برای خرید میتوانید از درگاه پرداخت آنلاین زیر استفاده کنید. (لطفا موارد خواسته شده را به درستی وارد کنید)

همچنین اگر سوال یا پیشنهادی دارید می توانید از قسمت ثبت نظرات یا تماس با من در بالای همین صفحه استفاده کنید.

 

قیمت:  ۲۹,۰۰۰ تومان

* نام و نام خانوادگی

* آدرس ایمیل (پیام تایید خرید به این آدرس ارسال خواهد شد)

* آدرس و کدپستی (لطفا دقیق وارد کنید)

 


تاریخ ارسال:   ۲۵ آبان ۹۴