Norton نام محصولات تجاری شرکت بزرگ و پیشتاز یعنی Symantec می باشد و فقط کسانی که از اول کارشون با کامپیوتر از این نرم افزار استفاده میکردن میدونن چقدر با بقیه فرق داره!

2

مثلا: استفاده ناچیز از منابع سیستم، 180 درجه خلاف اونچه که در وب از این نرم افزار یاد شده! (عکس زیر از سیستم خودم که تقریبا 99% اوقات همینطور هست!)

4

در اختیار قرار دادن تنظیمات بسیار در دست کاربر

پر فروش ترین و قابل اعتماد ترین بسته امنیتی در تمام دنیا (بازم برخلاف اونچه که در سایت های بنچمارک، چه خارجی و چه ایرانی ذکر شده)

و دلایل بسیار زیاد دیگه که باعث شده علی رغم ظهور آنتی ویروس هایی جدیدی مثل Bitdefender ،Kasper ،Nod و ... که همگی سن پایین تری نسبت به Norton دارن، ولی بنده باز هم از همون نورتن همیشگی و بی رقیب خودم استفاده کنم.

متاسفانه از سال گذشته تا کنون این نرم افزار در تعدادی از کشورها من جمله ایران قابل استفاده نیست و به محض اینکه با آی پی ایران اقدام به نصب یا آپدیت نرم افزار کنید به سرعت بلاک میشه و غیر قابل استفاده.

3

خب حالا توی این پست قصد فروش لایسنس نرم افزار با قیمت فوق العاده پایین رو دارم. قیمت واقعی لایسنس بسته های مختلف این نرم افزار حداقل 35 تا 40 دلار هست. یعنی حداقل چیزی حدود 110 تا 120 هزار تومان. ولی، اولا این شرکت در ایران نمایندگی رسمی نداره که بخواد لایسنسی رو بفروشه، دوما اگر هم سایتی دیدید که لایسنس نورتن رو به قیمت مثلا 50 هزار تومن میفروشه مطمئن باشید که لایسنس اورجینالی که فقط مختص شما باشه نیست و از این دست لایسنس هایی هست که میشه روی چندتا سیستم همزمان استفاده کرد، که بهش به اصطلاح میگن Multi User. (دقیقا شبیه به همینی که من برای فروش و با قیمت خیلی کمتر در اختیار شما قرار میدهم)

لایسنس هایی که من برای فروش در اختیار شما دوستان قرار میدم همگی با مدت زمانی بیش از 4 ماه قابل استفاده هستند. بعضا در بین اونها لایسنس های با مدت 10 ماه استفاده هم بوده.

البته باید این نکته رو هم ذکر کنم که پس از خرید لایسنس حتی الامکان سعی کنید با یک فیلترشکن ویروس کش رو آپدیت کنید. (هرچند که روی سیستم خودم همیشه آپدیت هست و نیازی هم به فیلترشکن نداره)

1

 

به همین جهت یک کلیپ آموزشی هم تهیه کردم که نحوه انجام این کار رو براتون شرح میده.

در این فیلم به وضوح میبینید که نورتن فعاله و بدون هیچ گونه محدودیتی داره کار میکنه. (عکس بالا که مربوط به اینترنت سکوریتی 2015 سیستم خودم هست)

 

لایسنس های موجود محصولات سیمانتک:

Norton Antivirus

Norton Internet Security

و

Norton 360

البته لایسنس Antivirus روی ورژن جدید نورتن 2015 که با نام Norton Security 2015 شناخته میشه هم جواب میده.

این رو هم اضافه کنم که فرقی نمیکنه چه ورژنی از نرم افزار رو نصب داشته باشید ( 2013-14-15 یا هر ورژن دیگه ای)

لطفا در هنگام پرداخت وجه، در قسمت نام نرم افزار عنوان کنید که لایسنس کدوم یکی از محصولات سیمانتک رو نیاز دارید.

پس از پرداخت هزینه، لایسنس خواسته شده را به ایمیل شما ارسال خواهم کرد.

همچنین اگر سوال یا پیشنهادی دارید می توانید از قسمت ثبت نظرات یا تماس با من در بالای همین صفحه استفاده کنید.

 

قیمت: ۵,۰۰۰ تومان

 * نام و نام خانوادگی

 * آدرس ایمیل

 * نام نرم افزار مورد نیاز

 


تاریخ ارسال:   ۲۶ آبان ۹۴